Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij

Informacje o dostawie

Wszystkie przesyłki wysyłamy wyłącznie za pomocą firmy kurierskiej Siódemka ( DPD).


15,50 zł brutto - przesyłka po wcześniejszym uiszczeniu opłaty
20,00 zł  brutto- przesyłka za pobraniem

10.00 zł brutto - list ekonomiczny

11 zł brutto - list polecony ekonomiczny


Zamówienia są realizowane maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania wpłaty.

 

W przypadku wysyłki za pobraniem czas zamówienia liczony jest od daty złożenia zamówienia i również wynosi maksymalnie 2 dni roboczych.

 

Terminy i czas dostaw wysyłek:

Dni wysyłek:

-poniedziałek,wtorek,środa,czwartek oraz piątek( wiąże się to z dostawą następnego dnia roboczego)

Czas dostawy:

Przydatne uwagi:

- W przypadku pilnych spraw prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt telefoniczny ( 58 681 40 96)

- istnieje możliwość zaznaczenia przy składaniu zamówienia aby towar został spakowany do jednego kartonu, tak aby zminimalizować koszty przesyłki. ( KROK 4: dodaj komentarz do zamówienia)


-Niezwłocznie wyślemy pozycje dostępne w magazynie, a pozycje brakujące przesuniemy do zamówienia zaległego. Pozycje z zamówienia zaległego wyślemy wtedy, gdy będą dostępne. W związku z tym zamówienie może zostać zrealizowane w jednej dostawie lub w kilku dostawach.


-Jeśli jakichkolwiek pozycji z zamówienia brakuje w magazynie, możemy wstrzymać wysyłkę całego zamówienia do czasu, aż wszystkie pozycje będą dostępne. Zamówienie dotrze wtedy w jednej dostawie.

-Po wysyłce  zamówionego Towaru, Klient otrzymuje za pomocą poczty elektronicznej wiadomość o wysyłce zakupionych Towarów wraz z informacją o kurierze i numer przesyłki. Klient może sprawdzić status swojej przesyłki na stronie firmy kurierskiej DPD (https://www.dpd.com.pl/Moje-DPD/Zlokalizuj-przesylke)

-Ze względu na dostawę przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej wymagane jest również podanie numeru telefonu kontaktowego.

-W przypadku zamówień niezrealizowanych z winy Klienta, a w szczególności, w przypadku nieodebrania przesyłki z powodu nieobecności we wskazanym miejscu dostawy w godzinach 8.00-17.00, nieuzasadnionej odmowy odbioru przesyłki, podania błędnego adresu lub kodu pocztowego, Sprzedający zastrzega sobie prawo obciążenia Klienta kosztami ponownego transportu zamówienia, niezależnie od wartości zamówienia.

-Sprzedający uznaje za wiążące podanie przez Klienta adresu dostawy, pod który ma zostać wysłana przesyłka, na etapie składania Zamówienia. Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany adresu dostawy na prośbę Klienta, do momentu kiedy przesyłka nie została przejęta przez kuriera. Po przejęciu przesyłki przez kuriera, nie ma możliwości zmiany adresu dostawy.

-Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien sprawdzić w obecności kuriera stan opakowania zewnętrznego przesyłki. W przypadku uszkodzenia opakowania przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.

Sklep na bazie OpenCart
DiPiu © 2017